back to top
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024
12.2 C
Athens
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024
12.2 C
Athens

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ξενάγηση του Μητσοτάκη στον σταθμό «Βενιζέλου» στο μετρό Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα εγκαίνια του μετρό - Ξεναγήθηκε στον σταθμό Βενιζέλου όπου εκτίθενται τα αρχαιολογικά ευρήματα που ήρθαν στο φως κατά τη διάρκεια των έργων

Μια μέρα πριν την επίσημη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ξεναγήθηκαν στον σταθμό Βενιζέλου.

Στον σταθμό εκτίθενται σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, που ήρθαν στο φως κατά τις ανασκαφές για την δημιουργία του μετρό. «Έγινε μια τεράστια προσπάθεια ώστε η πόλη να έχει και αρχαία και μετρό. Πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει τους ρυθμούς της πόλης» δήλωσε ο Πρωθυπουργός.

«Ας χαρούμε το Μετρό, μίας που μιλάμε για ένα μεγάλο έργο και ύστερα βλέπουμε τα επόμενα βήματα για τη Θεσσαλονίκη» υπογράμμισε στη συνέχεια, μιλώντας από τον σταθμό Βενιζέλου.

ΣΥΡΙΖΑ: «Το 45% του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης κατασκευάστηκε στα 4 χρόνια της κυβέρνησης Τσίπρα»

Με αισιοδοξία για την σπουδαιότητα της ημέρας υποδέχεται ο ΣΥΡΙΖΑ την ιστορική ημέρα των εγκαινίων του μετρό Θεσσαλονίκης. Άλλωστε, αποτελεί ένα μεγάλο στο οποίο η κυβέρνηση Τσίπρα άφησε το στίγμα της σε ένα μεγάλο βαθμό την περίοδο 2016-2019 σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τομεάρχη υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Γιώργου Καραμέρου, ο οποίος σημείωσε τα πώς η θέση του κόμματος είναι: «Ναι στο έργο, όχι στην ληστρική κακοδιαχείριση της κυβέρνησης ΝΔ», ενώ σύνεχισε λέγοντας:

«Είναι μία μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη και την μοιραζόμαστε, χωρίς να ξεχνάμε, όμως, τις παλινωδίες της ΝΔ που ξεκίνησαν από την “τρύπα του Κούβελα”, που θα χρηματοδοτούσε το 1989 το έργο από τα κέρδη του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού, μέχρι το φιάσκο Σταϊκούρα-Μητσοτάκη με τα εισιτήρια, το λογότυπο και τα “ουάου” του ανεκδιήγητου υφυπουργού Ταχιάου που λίγο έλλειψε να τινάξει στον αέρα και την ίδια την εκδήλωση των εγκαινίων!».

Έπειτα, θέλησε να τονίσει πως το έργο θα είχε ολοκληρωθεί 4 χρόνια νωρίτερα, αν είχε εφαρμοστεί το σχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, στις μέρες της οποίας το έργο προσέγγισε τεχνικά την κατασκευή του σε ποσοστό 75% με το 45% να έχει ολοκληρωθεί στο διάστημα 2016-2019.

Όπως αναφέρει συγκεκριμένα «στο διάστημα Μάρτιος 2016 – Σεπτέμβριος 2019, εκτελέστηκε το 45% του έργου (διάνοιξη σηράγγων, αποπεράτωση σταθμών). Με το υπόλοιπο 55% να χρειάζονται 15,5 ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί».

Ο κ. Καραμέρος ολοκλήρωσε το σχόλιό του ως εξής:

«Η λειτουργία του έργου ξεκινά άρον-άρον χωρίς τις αρχικές προδιαγραφές, δηλαδή χωρίς αυτόματα κινούμενους συρμούς, χωρίς σχέδιο για τις επεκτάσεις προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη και το Αεροδρόμιο και με ιδιωτικό φορέα διαχείρισης με αμοιβή 250 εκατομμύρια ευρώ για 10 χρόνια, πρόσθετα των 3 δισ. ευρώ που κόστισε στα δημόσια και τα ευρωπαϊκά ταμεία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Popular Articles