Σήμερα, σε επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, παρουσιάστηκε το λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Τα αποκαλυπτήρια έγιναν παρουσία του Υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σταϊκούρα, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε πως «το πεζό γράμμα “μ”, αποτέλεσε μία προφανή επιλογή ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά να διαφοροποιείται από το κεφαλαίο “Μ”, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές σε όλον τον κόσμο», ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε πως «απλοποιήθηκε το βυζαντινό γράμμα Μ, ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».
Το αξιοσημείωτο είναι πως ο σχεδιασμός του λογοτύπου κόστισε στο Δημόσιο 30.000 ευρώ, σύμφωνα με το έγγραφο της απευθείας ανάθεσης, ενώ προηγήθηκαν δυο διαγωνισμοί, οι οποίο ωστόσο ακυρώθηκαν. Ο πρώτος προκηρύχθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και προέβλεπε έπαθλα για τους τρεις πρώτους, ωστόσο γρήγορα ακυρώθηκε μετά την αντίδραση της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης καοι Επικοινωνίας Ελλάδος σχετικά με τους όρους του. Ο δεύτερος διαγωνισμός προκηρύχθηκε τον Ιούνιο, χωρίς κάποιο έπαθλο. Ορίστηκε μάλιστα και τριμελής επιτροπή για την ανάδειξη του νικητή, μόνο που κανένα από τα μέλη του δεν είχαν, καμία σχέση και κανένα υπόβαθρο στον τομέα του branding, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσεις σχετικά με το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης ποικοίλουν, οι περισσότερες όμως είναι ειρωνικές, σαρκαστικές και κάνουν λόγο για πρόχειρη δουλεία η οποία δεν αντικατοπτρίζει με τίποτα το ποσό που δαπανήθηκε για τη δημιουργία του.