back to top
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024
12.2 C
Athens
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024
12.2 C
Athens

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

Καραμέρος για Μετρό Θεσσαλονίκης: «Το 45% του έργου κατασκευάστηκε στα 4 χρόνια της κυβέρνησης Τσίπρα»

«Είναι μία μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη» αναφέρει ο Τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Καραμέρος για το Μετρό της Θεσσαλονίκης - «Το έργο θα είχε ολοκληρωθεί 4 χρόνια νωρίτερα αν είχε εφαρμοστεί το σχέδιο της κυβέρνησης Τσίπρα»

Με αισιοδοξία για την σπουδαιότητα της ημέρας υποδέχεται ο ΣΥΡΙΖΑ την ιστορική ημέρα των εγκαινίων του μετρό Θεσσαλονίκης. Άλλωστε, αποτελεί ένα μεγάλο στο οποίο η κυβέρνηση Τσίπρα άφησε το στίγμα της σε ένα μεγάλο βαθμό την περίοδο 2016-2019 σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τομεάρχη υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Γιώργου Καραμέρου, ο οποίος σημείωσε τα πώς η θέση του κόμματος είναι: «Ναι στο έργο, όχι στην ληστρική κακοδιαχείριση της κυβέρνησης ΝΔ», ενώ σύνεχισε λέγοντας:

«Είναι μία μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη και την μοιραζόμαστε, χωρίς να ξεχνάμε, όμως, τις παλινωδίες της ΝΔ που ξεκίνησαν από την “τρύπα του Κούβελα”, που θα χρηματοδοτούσε το 1989 το έργο από τα κέρδη του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού, μέχρι το φιάσκο Σταϊκούρα-Μητσοτάκη με τα εισιτήρια, το λογότυπο και τα “ουάου” του ανεκδιήγητου υφυπουργού Ταχιάου που λίγο έλλειψε να τινάξει στον αέρα και την ίδια την εκδήλωση των εγκαινίων!».

Έπειτα, θέλησε να τονίσει πως το έργο θα είχε ολοκληρωθεί 4 χρόνια νωρίτερα, αν είχε εφαρμοστεί το σχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, στις μέρες της οποίας το έργο προσέγγισε τεχνικά την κατασκευή του σε ποσοστό 75% με το 45% να έχει ολοκληρωθεί στο διάστημα 2016-2019.

Όπως αναφέρει συγκεκριμένα «στο διάστημα Μάρτιος 2016 – Σεπτέμβριος 2019, εκτελέστηκε το 45% του έργου (διάνοιξη σηράγγων, αποπεράτωση σταθμών). Με το υπόλοιπο 55% να χρειάζονται 15,5 ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί».

Ο κ. Καραμέρος ολοκλήρωσε το σχόλιό του ως εξής:

«Η λειτουργία του έργου ξεκινά άρον-άρον χωρίς τις αρχικές προδιαγραφές, δηλαδή χωρίς αυτόματα κινούμενους συρμούς, χωρίς σχέδιο για τις επεκτάσεις προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη και το Αεροδρόμιο και με ιδιωτικό φορέα διαχείρισης με αμοιβή 250 εκατομμύρια ευρώ για 10 χρόνια, πρόσθετα των 3 δισ. ευρώ που κόστισε στα δημόσια και τα ευρωπαϊκά ταμεία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Popular Articles